Повернення та обмін

Інтернет-магазин косметики YaMi працює відповідно до чинного Закону України «Про захист прав споживачів». Це говорить про те, що будь-який товар на протязі 14 днів з моменту його купівлі підлягає заміні за умови збереження початкової якості та цілісності продукції, включаючи її упаковку.

Зазначимо, що навіть найвідоміші світові бренди допускають брак у своєму виробництві, який практично неможливо визначити під час попередньої перевірки товару перед його відправкою. Особливо, якщо косметика має герметичну упаковку, яку не можна порушувати перед використанням.

Також ми не заперечуємо наявність так званого «людського фактора», а ще цілісність замовлень багато в чому залежить від якості послуг перевізника. У нашому випадку за цілісність доставки товарів відповідає Нова Пошта, яку ми, як ви розумієте, контролювати не можемо. Але ми завжди готові йти назустріч нашим клієнтам та проводити обмін/повернення нашої продукції.

У яких випадках можна повернути чи обміняти товар?

Обмін/повернення можливе, коли:

  1. Виявлена невідповідність товарних позицій, що їх у своєму замовленні вказував покупець.
  2. Виявлен різноманітний брак/дефекти продукції.

У цих випадках просимо задокументувати ваші претензії на фото чи відео, з якими можна звернутися до техпідтримки магазину за цими контактними даними. Прояснивши ситуацію, з нашого боку можливий обмін товару на новий або повне повернення коштів за нього.

Детальніше про політику обміну та повернення товарів читайте у “Публічній оферті” у четвертому пункті.

Ми пропонуємо нашим клієнтам найпростіші умови обміну чи повернення, розраховуючи на елементарні людські стосунки та взаємоповагу.

Поділитися з друзями
YaMi